UBIceiuri sănătoase, o campanie de sustenabilitate lansată de Ubitech Construcții pentru a crea o schimbare în societate, pornind de la exemplul propriei echipe5 min. de citit
“În viață ai nevoie de trei lucruri: sănătatea ta, un scop și oamenii pe care să-i iubești. Asta e tot”. Vorbele antreprenorului american de origine indiană, Naval Ravikant, se reflectă în acțiunile de responsabilitate socială derulate de compania Ubitech Construcții, care evidențiază că schimbarea începe de la oamenii care trăiesc în această societate și că ei pot fi determinanți sociali.
Ubitech Construcții, o companie care oferă servicii complete în domeniul construcțiilor, promovează activ comportamente sănătoase, de la sănătatea trupului și a minții, până la grija față de semeni și față de mediu, pentru a le stârni oamenilor din companie, dar și celor din afara ei, interesul și dorința de a contribui la schimbarea pe care și-o doresc în societate.
Așa a apărut, în urmă cu mai bine de un an, campania UBIceiuri sănătoase, care și-a propus să promoveze acțiunile sociale în care au fost implicați membrii echipei Ubitech, pentru a inspira cât mai mulți oameni să adopte un comportament similar. De la sănătatea trupului și a minții, până la importanța grijii față semeni și față de mediu, compania a promovat numeroase exemple pozitive, alături de toți cei care urmăresc paginile de Facebook și Instagram ale companiei.
În 2024, Ubitech revine cu un format diferit al campaniei de sustenabilitate și este pregătită să promoveze noi obiceiuri sănătoase. Cei care vor să i se alăture în această călătorie sunt invitați să devină parte a comunităților de pe cele două platforme de social media.
“Eroii” primului an de #UbiceiuriSănătoase
Cristi, din Departamentul de Instalații, s-a aflat în prim-plan în ianuarie 2023, luna dedicată sănătății trupului. În februarie, luna dedicată sănătății mintale și emoționale, a avut loc primul concurs online din cadrul campaniei, care i-a adus câștigătorului două bilete la Opera Națională București.
În martie, când în prim-plan a fost grija față de cei din jurul nostru, au fost promovate exemplele colegilor Ionuț și George, din Departamentele de Procurement și Instalații, care și-au făcut un obicei din implicarea în campanii umanitare. În aprilie, luna dedicată grijii față de mediu, a venit rândul lui Sami, din Departamentul de Digital Twin, să primească aprecierea tuturor pentru obiceiul de a se deplasa pe bicicletă ori de câte ori are ocazia, fie că merge la serviciu sau la facultate.
Luna mai, dedicată sănătății trupului, i-a adus lui Iulian Nedelcu, un susținător activ al UBIceiurilor sănătoase, titulatura de ambasador al campaniei. Deși face sport doar în timpul liber, Iulian s-a clasat pe podiumul mai multor competiții naționale. În 13 și 14 mai, mai mulți colegi din echipa Ubitech au alergat, alături de el, la OMV Petrom Bucharest Half Marathon, ca să susțină Asociația HOSPICE Casa Speranței. Tot în această lună, s-a derulat al doilea concurs al campaniei, iar doi dintre concurenți au câștigat câte un voucher de 599 lei la Gold Nutrition, după ce și-au încurajat prietenii să facă sport. În luna iunie, dedicată grijii față de semeni, toți cei care urmăresc compania în mediul online au fost invitați să creeze cât mai multă magie în viața copiilor și să-i ajute să-și îndeplinească visurile.
Ubitech se îngrijește nu doar de viitorul construcțiilor, ci și de cel al planetei. În iulie, lună dedicată grijii față de mediu, compania a prezentat un alt exemplu prin care putem contribui la crearea unui viitor mai verde: plantarea copacilor. Anca, din Departamentul Procurement, a adoptat acest obicei sănătos în urmă cu câțiva ani și a participat la mai multe acțiuni de plantare a copacilor.
Luna august, dedicată sănătății mintale și emoționale, a adus în centrul atenției importanța călătoriilor pentru sănătatea mintală și emoțională, dar și pentru cea a trupului. Cei care urmăresc paginile de social media ale companiei s-au reîntâlnit cu Iulian Nedelcu, care îmbină în mod ingenios drumețiile montane cu antrenamentele pentru competiții. Unul dintre traseele sale a avut ca țintă Vârful Negoiu, iar altul a fost realizat de la Bâlea Lac până la Vârful Moldoveanu și retur.
Luna septembrie a deschis o nouă etapă a campaniei, axată pe importanța acțiunilor de colectare selectivă a deșeurilor. Astfel, a fost lansat cel de-al treilea concurs din campanie, iar toți cei care urmăresc paginile de social media ale companiei au fost invitați să menționeze un obicei prin care au contribuit la protejarea mediului și să dea tag unui prieten, ca să le urmeze exemplul. Câștigătorul concursului a intrat în posesia unui voucher de 600 de lei la Edenland Park.
O rutină alimentară echilibrată este necesară pentru buna funcționare a corpului și a minții. Aceasta îmbunătățește calitatea vieții, sporește rezistența la stres, influențează pozitiv starea de spirit și mărește speranța de viață. Acesta este motivul pentru care luna octombrie a fost dedicată sănătății trupului, în vreme ce luna noiembrie a evidențiat importanța conexiunilor umane.
Pornind de la ideea că, în fiecare zi, putem să facem lumea un loc mai bun, Ubitech a lansat, în decembrie, o nouă etapă a campaniei UBIceiuri sănătoase, prin care și-a propus să aducă în prim-plan importanța grijii față de cei din jurul nostru. În luna dedicată grijii față de ceilalți, compania le-a arătat celor care o urmăresc pe platformele de social media că fiecare gest contează, fie că întindem o mână de ajutor cuiva sau susținem o cauză nobilă printr-o donație. Cu această ocazie, cei care urmăresc compania în mediul online au fost invitați să demonstreze că empatia și solidaritatea sunt valori care îi definesc.
Articolul integral este disponibil pe site-ul angajatorulmeu.ro, la acest link: https://bit.ly/3UUfubT