Ubitech Construcții pune întotdeauna clientul pe primul plan. Această politică de servicii pentru clienți determină ce înseamnă acest angajament în practică, ceea ce clienții noștri pot aștepta de la noi și ceea ce așteptăm noi de la clienții noștri. Politica noastră de servicii pentru clienți subliniază în mod clar angajamentul companiei de a oferi servicii excelente, care oferă o îmbunătățire a calității vieții și valoare pentru bani. Cheia pentru atingerea acestei misiuni este o relație valabilă și de încredere cu clienții noștri. Diferite sectoare vor avea diferiți clienți dar este important ca aceștia să fie tratați cu aceleași servicii de înaltă calitate. Această politică și standardele din cadrul acesteia se aplică tuturor.
De ce avem această politică?
Clienții care interacționează cu Ubitech Construcții au o asteptare de la serviciile pe care le oferim. Este important să știm ce se așteaptă de la noi în termeni de servicii, astfel încât să putem măsura dacă suntem de succes sau nu. Pentru noi, este important ca tot personalul nostru să înțeleagă și să livreze aceleași servicii de înaltă calitate, indiferent de sector sau zona de muncă.
Privilegiul clentului nostru
Ubitech Construcții îsi propune să fie o organizație care pune nevoile clientului pe primul loc. Personalul nostru se angajează să ofere receptiv și grijuliu servicii profesionale.
Promitem că:
- Vom acționa într-un mod profesionist și politicos în orice moment.
- Vom aborda solicitarea dumneavoastră imediat sau vă vom explica motivul pentru orice întârziere.
- Vă vom asculta și vă vom cere părerea.
- Ne vom ține promisiunile.
- Vom fi transparenți și sinceri și vă vom explica deciziile noastre.
- Ne vom cere scuze pentru greșeli și le vom îndrepta.
- Acceptăm ideea de a face o plângere și vă garantăm o investigație și totodată un răspuns.
- Vă vom respecta pe dumneavoastră precum și informațiile furnizate.
Apreciam dacă:
- Ne veți da informațiile necesare pentru a vă ajuta.
- Veți trata toți angajații noștri în mod corespunzător și cu respect.
- Ajutați-ne să ne îmbunătățim dându-ne feedback-ul dumneavoastră. Dacă nu procedăm precum afirmăm, vă rugăm să ne spuneți.
Standardele clientului
Țintim să:
- Răspundem întotdeauna la telefon în zilele lucrătoare.
- Vom reveni cu un apel în termen de o zi lucrătoare în cazul în care ne-ați lăsat un mesaj.
- Ne vedem în termen de o zi lucrătoare de la data stabilirii întâlnirii, în cazul în care nu putem vă vom anunța și vom reprograma.
- Rezolvăm problema dumneavoastră în termen de 5 zile, dacă acesta va fi depăsit vă vom explica de ce și vă vom oferi termene.
- E-mail-urile trimise către contact@ubitechag.ro în 48 ore, vor primi un răspuns în termen de 2 zile lucrătoare.
- Răspundem la reclamații în decursul a 10 zile lucrătoare.
Alte angajamente:
- Vă vom răspunde la întrebări din primul moment sau vă vom îndrepta spre cine vă poate ajuta.
- Vom comunica într-un limbaj simplu.
- Respectăm dreptul la intimitate, tratând cu confidențialitate informațiile dumneavoastră.
- Avem personalul bine instruit și de încredere ce are abilitățile și cunoștințele necesare pentru job.
Cum vom monitoriza această politică?
- Va fi ușor pentru dumneavoastră să trimiteți o plângere, comentariu sau sugestie.
- Vom monitoriza plângerile pentru a ne asigura că învățăm din greșelile noastre.
- Monitorizarea performanțelor noastre împotriva acestor standarde și împotriva acestei politici.
- Pregătirea și sprijinirea personalului nostru în furnizarea de servicii mai bune pentru clienți. Folosim sondaje de opinie pentru a aduna regulat feedback-ul clientului.