Contactează-ne!

Descoperă o echipa unită ce lucrează pentru a furniza soluții inginerești de încredere.

icon_widget_image Luni-Vineri: 9am - 6pm; Weekend: Închis icon_widget_image Splaiul Unirii nr. 165, TN Offices 2, et.8, Sector 3, București, România icon_widget_image +40 37 4063 488 Fax: +40 374 090 914

Asistent Operațional – șantier București3 min. de citit

Compania noastră oferă servicii complete în domeniul construcțiilor, de la faza de proiectare până la livrarea la cheie a construcției.

Te vei ocupa de:

  • Asigură suport în organizarea activităților zilnice pe șantier;
  • Gestionează documentele de șantier (procese verbale, autorizații, rapoarte zilnice de lucru, etc);
  • Asigură actualizarea și arhivarea corespunzătoare a documentației tehnice;
  • Colaborează cu departamentele de achiziții și financiar pentru întocmirea și verificarea documentelor necesare;
  • Monitorizează necesarul de materiale birotică și echipamente;
  • Plasează comenzi și asigură aprovizionarea la timp a necesarului de materiale birotică;
  • Menține relația cu furnizori și subcontractori;
  • Se asigură că toate părțile implicate sunt informate despre schimbările și cerințele proiectului;
  • Participă la întâlniri de coordonare și întocmește minutele acestora;
  • Se asigură că documentele de SSM (Securitate și Sănătate în Muncă) sunt actualizate și respectate;
  • Colaborează cu responsabilul SSM pentru implementarea normelor de siguranță;
  • Identifică probleme operaționale și propune soluții pentru eficientizarea activităților.

Cerințe generale:

  • Experiență anterioară într-un rol administrativ – logistic (constituie avantaj în experiența în domeniul construcțiilor);
  • Studii medii sau superioare în domenii relevante (Construcții, Inginerie, Administrare, Management sau similar);
  • Cursuri de specializare în domeniul SSM sau logistică (opțional, dar constituie un avantaj);
  • Capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a prioritiza eficient;
  • Atenție la detalii și abilitate de a lucra cu documente tehnice și administrativ;
  • Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office – Excel, Word, Outlook);
  • Abilitatea de a comunica eficient cu echipele de execuție, subcontractorii și managementul;
  • Diplomație și capacitate de a rezolva problemele în mod eficient;
  • Capacitate de lucru în echipă și colaborare cu diverse departamente;
  • Noțiuni de bază despre reglementările din construcții și documentația necesară (autorizații, avize, SSM) – constituie avantaj;
  • Familiarizare cu normele de protecție a muncii și siguranță pe șantier;
  • Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic și uneori sub presiune
  • Disponibilitatea de a lucra pe program de șantier.

Beneficii fixe:

  • Poliță asigurare OMNI+.
  • Decontare transport public
  • Cursuri și workshopuri de dezvoltare.
  • Team Building.
  • Petreceri de sărbători.
  • Zi liberă cu ocazia zile de nastere.
  • Zile concediu în funcție de vechimea în cadrul companiei.

Beneficii flexibile:

  • Pensie private (pilonul III).
  • Tichete de masă.
  • Tichete culturale.
  • Vouchere de vacanță.
  • Tichete cadou.

Principiile care stau la baza creării companiei sunt calitatea, onestitatea și munca.

Fie că este vorba de o construcție rezidențială, o hală de depozitare sau un ansamblu complex, echipa Ubitech reușește să ofere clienților săi accesibilitate și suport, performanță și siguranță.

Vino în echipa în care poți să te dezvolți și să faci lucruri care îți produc satisfacții!

Aplică la acest job!




    *Sunt de acord cu Politica de Confidentialitate

    Câmpurile marcate cu "*" sunt obligtatorii!