Contact Us!

Discover a united team working to provide reliable engineering solutions.

icon_widget_image Luni-Vineri: 9am - 6pm; Weekend: Închis icon_widget_image Splaiul Unirii nr. 165, TN Offices 2, et.8, Sector 3, București, România icon_widget_image +40 37 4063 488 Fax: +40 374 090 914

Technical Department Engineer3 min. de citit

Căutăm Inginer Departament Tehnic cu sau fără experiență, pasionat de tehnologie și proiecte de anvergură.

Persoana potrivită:

  • Studii superioare finalizate (Universitatea Tehnică de Construcții – FCCIA/FII);
  • Cu sau fără experiență în ofertare-derulare contracte și decontare;
  • Cunoștințe legislație în domeniu;
    Capacitate de lucru atât în echipă, cât și independent;
  • Aptitudini organizatorice, analitice, de sinteză și raportare;
  • Foarte bune cunoștințe MS Office;
  • Avantaj, cunoaștere program devize Windev/Windoc,
    Opțional, cunoștințe Microsoft Project;
  • Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat.

Beneficii:

  • Oportunitatea de a lucra într-o echipă, tânără, dinamică
  • Posibilitate de creștere profesională
  • Mediu de lucru plăcut
  • Pachet salarial atractiv
  • Asigurare medicală
  • Decontare transport

Te vei ocupa de:

  • Organizаrеа, controlаrеa, vеrificаrеа activității șаntiеrului și asigurаreа еxecuției, dеsfășurării și finalizării lucrărilor în concordаnță cu proiеctul, normеlе și condițiilе dе calitаtе, termеnеle stabilitе, conform cеrințelor contractuаle;
  • Realizarea și urmărirea graficelor de execuție (inclusiv urmărire stadiu lucrări/proiect);
  • Întocmirea situației de lucrări împreună cu echipele din șantier și Departamentul Decontare;
  • Verificarea corelării documentelor de plată în raport cu informațiile și cantitățile primite din șantier, cât și în raport cu contractele de furnizare/prestare, semnate;
  • Urmărire cost – control;
  • Elaborarea devizelor pentru client;
  • Verificarea listelor de cantități și a planurilor în vederea estimării corecte a prețului ofertat;
  • Studierea caietelor de sarcini și a proiectelor; obținerea de informații relevante pentru emiterea ofertei;
  • Verificarea cantităților date de proiectant, menținerea legăturii cu proiectantul pentru obținerea obiecțiunilor și discutarea eventualelor soluții tehnice.
  • Întocmirea situațiilor de lucrări lunare către beneficiar;
  • Primirea atasamentelor de la prestatori și completarea atașamentelor către beneficiar în baza acestora;
  • Corelarea tipurilor de lucrări incluse în situația de lucrări cu documentele de calitate din șantier;
  • Verificarea și avizarea situațiilor de lucrări de la subantreprenori și prestatori, din punct de vedere cantitativ;
  • Verificarea cărtii tehnice a șantierului (lunar și la finalizarea lucrărilor).

Principiile care stau la baza creării companiei sunt calitatea, onestitatea și munca.

Fie că este vorba de o construcție rezidențială, o hală de depozitare sau un ansamblu complex, echipa Ubitech reușește să ofere clienților săi accesibilitate și suport, performanță și siguranță.

În proiectele noastre folosim cele mai avansate aplicații de construcții furnizate de Autodesk iar pentru colegii noi, compania oferă sesiuni de training aplicate pe diverse specialități, astfel încât perioada de acomodare și integrare este facilă și rapidă.

Vino în echipa în care poți să te dezvolți și să faci lucruri care îți produc satisfacții!

Aplică la acest job!




    *Sunt de acord cu Politica de Confidentialitate

    Câmpurile marcate cu "*" sunt obligtatorii!