
Expert Achiziții Publice – Elaborare propuneri tehnice3 min. de citit
Compania noastră oferă servicii complete în domeniul construcțiilor, de la faza de proiectare până la livrarea la cheie a construcției.
Te provocăm cu proiecte de talie internațională și îți oferim toate resursele să te dezvolți într-o echipă de profesioniști.
Te vei ocupa de:
- Analizarea documentației de atribuire pentru a identifica și integra toate cerințele tehnice (caiete de sarcini, clarificări, cerințe specifice);
- Elaborarea propunerilor tehnice în conformitate cu cerințele din documentația de atribuire și a legislației în vigoare și corelarea cu soluțiile tehnice propuse de companie.
- Elaborarea graficelor de execuție Gantt detaliate în Microsoft Project, stabilirea activităților, etapelor de proiectare și execuție, durata și succesiunea acestora, identificarea drumului critic și alocarea resurselor necesare în mod eficient.
- Elaborarea unei metodologii clare și fezabile care descrie etapele-cheie, soluțiile tehnice și resursele necesare, în conformitate cu specificațiile tehnice și cerințele beneficiarului, pentru a asigura rezultatele finale în condiții optime.
- Corelarea personalului solicitat, cel prezentat în propunerea tehnică, organigrama, resursele alocate și subcontractanții declarați, pentru a asigura o structură coerentă și eficientă în derularea proiectului.
- Optimizarea procesului de ofertare.
- Colaborarea cu departamentele de proiectare, execuție și suport tehnic pentru integrarea informațiilor relevante.
- Identificarea riscurilor și propunerea de măsuri de diminuare a acestora în execuția lucrărilor.
- Asigurarea conformității documentației tehnice cu cerințele caietului de sarcini și factorii de evaluare.
- Formularea clarificărilor, a răspunsurilor la solicitările de clarificări, și redactarea contestațiilor în cadrul procedurilor de atribuire la care participă compania.
- Respectarea termenelor-limită.
Viitorul nostru coleg:
- Studii superioare finalizate în domeniul construcțiilor.
- Experiență între 3-5 ani în elaborarea propunerilor tehnice pentru procedurile de achiziții publice în domeniul construcțiilor.
- Cunoștințe solide despre legislația achizițiilor publice și platforma SICAP.
- Abilitate de analiză a cerințelor tehnice din documentațiile de atribuire și de elaborare a unor propuneri tehnice competitive.
- Foarte bune cunoștințe MS Office (Word, Excel, PowerPoint) și Microsoft Project.
- Capacitate de redactare și argumentare tehnică, cu atenție la detalii.
- Capacitate de colaborare și coordonare cu echipe multidisciplinare.
- Spirit analitic și organizatoric, esențial în gestionarea eficientă a priorităților într-un mediu dinamic.
- Atenție la detalii și capacitate de a respecta termenele-limită stricte.
Beneficii fixe:
- Poliță asigurare OMNI+;
- Decontare transport public (STB/METROREX);
- Cursuri și workshopuri de dezvoltare;
- Team Building;
Beneficii flexibile:
- Pensie privată (pilonul III);
- Tichete de masă;
- Tichete culturale;
- Vouchere de vacanță;
- Tichete cadou.
- Petreceri de sărbători;
- Abonament Bookster;
- Zi liberă cu ocazia zilei de naștere;
- Zile concediu în funcție de vechimea în cadrul companiei.
Principiile care stau la baza creării companiei sunt calitatea, onestitatea și munca.
Fie că este vorba de o construcție rezidențială, o hală de depozitare sau un ansamblu complex, echipa Ubitech reușește să ofere clienților săi accesibilitate și suport, performanță și siguranță.
Vino în echipa în care poți să te dezvolți și să faci lucruri care îți produc satisfacții!
Aplică la acest job!
Te-ar putea interesa și:
Comments
6 Likes