Inginer ofertare – Derulare contracte constructii

Candidatul ideal

– Studii superioare finalizate (Universitate Tehnica de Constructii – FCCIA);
– Experienta de minim 5 ani in domeniul constructiilor civile si industriale (proiectare, ofertare), din care minim 3 ani in ofertare;
– Cunostinte legislatie in domeniu;
– Capacitate de lucru atat in echipa, cat si independent;
– Aptitudini organizatorice, analitice, de sinteza si raportare;
– Rezistenta la stres si disponibilitate program prelungit;
– Foarte bune cunostinte MS Office;
– Cunoasterea Microsoft Project;
– Cunoasterea foarte buna a programelor de devize, in special Windev;
– Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.

Descrierea jobului

– Masoara in mod direct cantitatile real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari;
– Realizeaza schitele lucrarilor executate, calculeaza consumurile tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului;
– Intocmeste ofertele tehnico –economice conform specificatiilor pentru executia lucrarilor de constructii;
– Analizeaza documentele si datele de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini etc);
– Extrage listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeaza antemasuratori);
– Transmite catre beneficiar, in cazul in care este necesar, adrese de cerere de clarificare cu privire la lucrarea ce urmeaza a fi ofertata;
– Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice/cantitati, etc;
– Mentine legatura cu furnizorii de echipamente si servicii;
– Sustine activitatile de aprovizionare;
– Intocmeste oferta tehnico-economica in conformitate cu cerintele documentatiei primite de la responsabilul de departament;
– Analizeaza, selecteaza si negociaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari;
– Realizeaza grafice de executie, analize de pret, cash-flow;
– Participa la detalierea anexelor tehnice ale contractelor semnate si asigura suport tehnic la desemnarea subcontractantilor de specialitate;
– Intocmeste bugetele de executie.

Beneficii:
– Pachet salarial motivant;
– Mediu de lucru placut;
– Posibilitate de crestere profesionala.

 

Persoanele care doresc să aplice la acest job și să devină parte din echipa Ubitech sunt invitate să ne trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@ubitechag.ro